BabyAsel2021 Şuan çok kalabalık diye biliyorum 10 sene önce gitmiştik sakin Altınkum tarafı harika denizi vardı temiz kumu da altın gibi 🤗Yiğitler köyü de güzel bence. Eltim her yaz neredeyse kaynımla gidiyor tesettürlü değil ama keyif alıyorlar denizini beğeniyorlar gece hayatı da var eğlencesi falan uygun bir tatil yeri biz tercih etmedik daha 🥰