Feyekum Bazen gerektiriyor ama devamlı yapıyor.Mesela vurma,bir kere arkadaşların oyununu bozuyordu eve çıkardım 2 kere uyardım yapma diye ağladı ama çıkardım.
TheBaby Feyekum Hiç ceza uygulaması yapmadım ben mesela oğlum 10 yaşında şu an. Birde kızım var 1 yaşında. Oğlmdan örnek vereyim. Kendi haline bırakınca unutuyorlar. Ben cezayada ödülede karşı bi anneyim
Feyekum TheBaby aslında bende ödül zaten yapmam.ceza hiç sevmiyorum.cunku o an çözüm.sonra yine aynı sık yapmıyorum.ama dinlemiyor tamm diyor yapıyor her seferin de insanlara mahcup oluyorum cocuk yapar diyoruz am