0-6 ay mama ne zamana kadar kullanılıyor?? SMA kullanıyoruz bir çok kişiye sordum araştırdım bazısı diyor ki 6 ay 1 günlükken 2 numaraya geçecek bazısı diyor ki 7 ay 1 günlükken 2 numaraya geçecek. Anlamadım gitti yardımcı olun lütfen mamaları toplu alıyorum şuan bebeğim 5 ay 12 günlük ona göre alacağım lütfen yardım kızlar.🙏🙏🙏