CigdeminMevasi hiç cektirmedim hqla benle duruyorlar ama zor olduğunu biliyorum öyle duydum
Çürük muydu acaba iltihap vs diğerlerine göre çoksa o yüzden bu şekilde ağrı olmus olabilir
Esim normal kök dış çektirdi 1 hafta kan ve ağrı durmamisti kemiği eritmişti disteki iltihap belki sizinde öyle olmuştur
Insalah biran önce geçer çok geçmiş olsun