Ezmag Kizlar 6 aylik kizim var 2500 kilo dogdu sma kullandik 4 aya kada kilo alimi yavaslayinca aptamile gectik suan 6 aylik 7 kilo sizce hangi mamaya gecmeliyim
Wonderful_mom Ezmag benim de bebegim 2500 dogdu 2.ay kac kiloydi bebegin acaba.. ve aylik kac gram aliyordu
Deletedmom_33 Ezmag 3030 doğdu 37+3 de şu an 4 ay 21 günlük, 2 hafta önce 6520 Gr idi sma optipro kullanıyorum sadece anne sütü almıyor
Ezmag Wonderful_mom ilk 15 gun hic almadi ama benim bebegimin kalbinde sknti oldugunda almadi sonra bir ay sonra kontrile gittigimde doktor 1200 grm almia demisti dogdugundan bir ay sonra
Burakefenin_annesi Kilosu normal bence neden kilo almasını istiyorsun. Bence doyuyor gayet de iyi kilosuEk gıdaya zaten geçiş dönemindesiniz.
Ezmag Burakefenin_annesi kizimin kalbinde sorun var gelisimi cok oenmli baktigim zaman bana zayif geliyor ama ewet kilosu normal ama minyon ondanmi oyle geliyor bilmiyorum ama gelisimi cok inemli gelisimu durursa ameliyat olacak
Burakefenin_annesi Mesela bende sma kullanıyorım. Şu an 8 buçuk aylık 9 600 kilosu. Ek gıdalarla felan alıcak zamanla
Burakefenin_annesi Ezmag aptamil kullanıyordum bende başta. Ama çok kakasını yapıyordu ishal gibi belinden çıkıyordu. Ben anlamadım ilk baş bebeklerde normaldir diye düşündüm 1 ay felan devam ettim. Baktım olacak gibi değil mamasını değiştir dediler bide. Sma dan herkes memnun olduğunu söyleyince denemek istedim. Gerçekten mamadanmış. Bağırsaklarını düzene soktu.
Deletedmom_33 Ezmag yani bizde gaz sorunu olmadı kabızlıkta yaşamadık. Aptamil, Aptamil conformil ve Bebelac denedim gaz yapmıştı. 2 ayından beri sma optipro kullanıyorum 5 aylık olacak 8 güne. Kilo alımı da yeterli aşırı kilo almıyoruz az da almıyoruz
Miranbaby22 Ezmag normal zaten doktor da söylüyo. Benim bebeğim biraz fazla iciyo mamayi bide sık içtiği için böyle