sb- canım benimde 5 aylık olucak bebeğim. Öncelikle kilolu tombul benişler daha rahat otururlar erken başlarlar oturtmaya. Ben 3 aylıktan beridir destekli oturtuyorum 2. Çocuğum. Sürekli tesbih böceği gibi öne eğilir😂😂 ayaklarına yerlere vs. Meraklı oluyorlar. Mesela yerde oturtuyorsam oyuncağını kafasının hizasında tutuyorum ona bakıyor vs. Ama uzun durmuyor tabi. 6 aydan sonra hiç oturamazsa sorun okuyor diye biliyorum. Her şey çocuğa göre zamanında oluyor merak etmeyin. 😊