umutsuzanne_34 kutsalmavi 2 haftada 1 yapman gerekli 2-3 ayda sağlam ve uzun tırnaklara kavuşursun bende çok tırnaklarımi yerdim ilk önce bu huyumu bıraktım zor oldu o biraz sonra da karışımı düzenli olarak kullandım şuan yazarken bile tık tık yapması ekrana hoşuma gidiyor 🤗🤗🤗
Benisahtesevme2 umutsuzanne_34 ay bende bırakmak ıcın jel tırnak yaptırmayı düşünüyorum ya vazgecemedım bu ılletten
umutsuzanne_34 Woman35 dediğim soğan kürü çok etkili parlak durmasını ve uzamasını sağlıyor 2 haftada 1 kullanman yeterli soğan kabuğunu kaynatıp suyunu diplerine uyguluyorsun yarım saat bekletip duş alabilirsin
Woman35 umutsuzanne_34 hemen denicem çok teşekkür ederim yarım saat bekletip yıkadıktan sonra normal şampuanlayabilir miyim Bir de ne kadar sürede etkisini gösteriyo uzunluk açısından 🙏 saçkarımı çok kısa kestim şu an uzamasını iple çekiyorum 🙇♀️
yildiztas umutsuzanne_34 ayda bir saçıma zeytinyağı sürüyorum anca onun dışında bebek uyuyunca namaz yemek temizlik hoop uyanıyor 😄😁
Denizmooom Yasem12 cilt emilimi yok denecek kadar az ben zaten 6.aydan sonra baslamıstım hamilelikte kullanmadım ama emzirirken yasak değil emiyorsa bile minimaldir çocuğu etkileyecek kadar yoğun değil içerikleri
umutsuzanne_34 Woman35 düzenli kullanımda 2 ayda farkı görürsün sana önerim bebek şampuanlarını kullan içinde kimyasal olmadığı için saçın uzamasına yardımcı oluyor
umutsuzanne_34 Benisahtesevme2 acı oje sürdüm eldivenle bile gezdim bırakmak için kendi kendine bıraktım sonra
Deletedmom_45 umutsuzanne_34 harikasin vallahi 😘 Bende haftada 2 gün ruşur taşı ile yüzümü yikarim sivilce leke yaglanma herseyi önlüyor haftada 2den fazlasi zarar ama 🙂 kas biyik yuz almayi soylemiyorum bile haftada 1 yapmaya calisiyorum o kadar 😍
umutsuzanne_34 Deletedmom_45 yüz almayı pek tavsiye etmiyorum sarkma yapıyor ve güneşe çıkınca leke oluşuyor sadece bıyık alıyorum ayda 1 yetiyor kaslarıma dövme yaptırmak istiyorum bakalm😊
gage Denizmooom ya emin misiniz? Ben Habeş maymununa döndüm içerik araştırıp pimpiriklene pimpiriklene.antioksidan serumları mi bile kullanamıyorum bir mineral güneş kremi sadece. Emziriyorsunuz değil mi? Bebeğiniz kaç aylık acaba?ben cesaret edemiyorum bir turlu
Deletedmom_45 umutsuzanne_34 evet agda sarkma yapar ama ben jilet ile aliyorum benim vucudum maşallah diyim jiletten baska biseyi kabul etmiyor ayni agda gibi cikariyor butun vucudumu 🤣