Merhaba güzel anneler
10 ay 23 gunluk bir kızım var bu zamana kadar hiç dış cikmadi son 2 qydir salça hereyi ağzına sokma vardı son 2 haftadır da aşırı derece miz miz huysuz iştahsızlık aşırı kucakci oldu normal de hiç miz olmazdı sakin dır bugün farkettim dış patlamış alttan ve kaç gün sürer tam çıkması? Acaba sizin bebeklerinizde patladiktan kaç gün sonra tam dış çıktı acaba? Normlde düzenli istahli ydi bebgim 2 haftadır sabah kah. Hairc herseyi zorla yiyor (yogurt çok yiyor) napicagimi bilemedim iştah açmak için ne kullanabilirim kızımda ilk defa dış cikartigimiz için tecrubesizim güzel anneler 🙏🙏