deno1 Simdi sorum şu patladiktan nezaman sonra yukarı doğru büyüyor hemen görünüm aliyor mu suan keskin sivrilik elime değiyor ucundan 😊
Deletedmom_61 deno1 vallaha kizimda çizgi gördüm ertesi gün ucunu gördüm daha ertesi gün beyazlık derken uzadı gitti
Irmakprensesinannesi Snowglobe ya benim kziim da elime geliyor alt dış ama sertlik keskin çok huysuz mizmiz iştahsız o kdr üzü sürüyor tam anlamıyla çıkması ilk dışımız 10 ay 23 günlük kizim