Hanımlar 6.ay dolmak üzere ben geçen başladım fakat hafif dikiş yerlerimde içten ağrı olur gibi oluyor yanlamasına acıyo içten aslında çokta zorlamadım her hareketi bir set yaptım 5 -6 hareket falan snra acıyınca bıraktım ertesi gün yapmadım deneyenlere soruyorum devam etmeli mi normal mi yoksa başlamayaym mı birdaha bilemedim ya doktor 6. Aydan snra öneriyorum demişti ben bu göbekği eritmek istiyorum biran önce 56 kiloyum 4 kilo fazlam var hepsi göbekte