Baldan canim diğer oğlumda bende hiç biberon kullanmamistim ama ikincide arada sırada dışarı çıkınca süt verebilsinler diye alıştırdım o yüzden biberon kullandık ki zaten ek gıdaya geçince lazım oluyor alistirma bardagi suluklar filanda çünkü çocuk artık dışardan beslenince suyada ihtiyaç duyuyor o yüzden ufak ufak alıştırabilirsin bence sende 🥰