Birdunyabircennetannesi Nisakus25 3 aylıkken başladı 8. Aya kadar direndim savaş verdim ve yenik düştüm 🥺 Çok zor ama elinden geldiğince diren canım pes etme ben elimden geleni yaptım olmadı inşallah sen kazanırsın 🤲
Nisakus25 Papatya2636 biberon kullanmıyoruz biz sadece gece uykusunda 3 ölçek veriyorum bu ay 400 gram almıştı diye keşke biberon tutsa sağıp biberonla beslicem çok yıprandım gerçekten