Mehmetkays 1 buçuk sene önce sezaryen Doğum yaptım bi seneye yakındır falan dikiş yerinde sol tarafa doğru nohut kadar sert bi şişlik var dokunduğum zaman canım çok acıyor. Ne olabilir böyle bi durum yaşayan oldu mu ?