Haaniifeee77 Kızlar, kızım 52 günlük bugün doktora gitmiştik burnunun tıkalı olduğunu söylediğimde Zaditen damla verdi. İnternette 6 aydan büyük bebekler için kullanılması için uygun olduğu yazıyor kafam karıştı. Aranızda kullanan var mı ?
Nur2021 Haaniifeee77 zaditen bildigim kadariyla alerjik bebeklere veriyordu… benimki 10 aylikken kafasini kulagini kasiyip durunca doktora goturmustum ozaman vermisti. Hergun kullanmadim ama, cok huysuzlanip kasinirsa vermistim. İlac uyku da yapiyor sanirim …
Melekanne91 Haaniifeee77 biz kullaniyoruz ama oglum 8 aylik.kilosuna gore 1 damla veriliyor.onun icin belki vermislerdir.ama veriyorlae ya brun spreylerindede 6 aydan buyuge ver diyor ama veriyolr kucuklerede
Kahvecolik Haaniifeee77 20 günlükken kullandık genzini açıyo rahat nefes almasını sağlıyo 1 yaşında hala kullanıyoruz arada