Kızlar merhaba bebeğim 10 buçuk aylık odasına yeni alıştırıyorum daha doğrusu beşiğine çok ağladı sarılıyor gelmek ıstıyor bana sarıldım kokladım ama zorda olsa uyudu.Şöyle bir sorun var birde dağınık yatıyor dönüyor uçtan uça şuan uyuyor ama başını kenarlara vurma ihtimali var hemen uyanabilir etrafına yastık koyuyorum ama hangi bi tarafına koyayım yeri daralıyor.İyice alıştıgında vurmaz mı acaba bilmıyorum var mı tavsiyeleriniz nelerdir ? Kimler kaç aylıkken alıştırdı ?