Oğlum 13 aylık. Gün içinde mma vermiyorum. Sadece yatarken 150 cc içer bazen bitirir bazen bitmez ama 4 5 saat sonra kesin uyanır 120 cc daha içer yine 4 saat sonra uyanır yine 120 cc içer. Gece fazlasını içmiyo. Önceden akşam içer yatardı saat 6 7 e kadar uyanmazdi. Simdi neden böyle oldu. Sma kullanıyoruz uzun zamandır acaba artık tok tutmuyo mu. Bu yaşta uyanmadan uyumasi gerekmez mi. Biz mamayı azaltalim derken iyice fazlalaştırdı. Napmamız lazım. Bimin maması tok tutuyo mu. Yada muhallebi gibi tarifi olan var mı