mislinabebek merhaba aptamil kullanıyorum bebeğim bebeğim 5 aylık çok kusuyır. Sizce mama mı değiştirmeliyim? ne önerirsiniz?
2cocukannesi__ mislinabebek reflü olabilir mi acaba değiştir dene bakalım aynı şikayet olursa doktora gizukun