37.6 atesi sirkeli ılık bez yaptım sildim vücudunu calpol verdim 1 çay kaşığı kadar gözlerinin üstünde Ateş var ensede var emdi kustu mamayi da çıkardı zaten 90 cc vermiştim onu da tüküre tüküre yemişti dış çıkarıyor muhtemelen ama ilk çocuğum ve ilk defa ateşlendi endişeliyim bu yüzden 1 saat daha bekleyip doktora götürmeyi düşünüyorum. İyi gelmesi için neler yapabilirim başka önerisi olan?