Merhaba güzel anneler yine ben :)
Doğumdan sonra ayaklarım şişmeye başladı halbuki hamılelıkte hiç ödem vs olmamıştı .. doktorada sordum normal bol bol su iç yürüyüş yap dıyor ama ben zaten yürüyorum sureklı yatmıyorum su da içiyorum ama bugün iyice davul gıbı oldu . Elımle bastırdığım da resmen içine çöküyor çukur oluyor . Yarın yine bi gideceğim Benım gıbı olan var mı acaba ?