Aselduru88 Çoğu kişinin doğumu zor oluyor hele ilk doğumu. Bence sakın bağlatma çok pişman olursun, belki 2.doğumun su gibi kolay geçecek, 25 yaşındasın hayat karşına ne çıkarır bilinmez, Allah korusun ama hep kızımın bir rahatsızlığı olur da kardeşi ona umut olmak zorunda kalır mı diye düşünüyorum ben.