Merhaba bebeğim 9 aylık 12 kg sağlık ocağındaki hemşire anne sütü veriyormusun dedi evet ddim anne sütüne devam et ek gıda verme, ver ama tadımlık 2 kasıkdan fazlasını verme dedi e nasıl doycak dedim anne sütüyle doyar doymasa kilo almaz ddi. Şimdi ben ne yapacağımı bilmiyorum eğer vermeye devam edersem obeziteye kadar gider dedi.Cok düzenli 3 öğün yiyen bir bebek değil zaten