Çok normal bence benim bebeğimde tanımlarda her şeyi sevmiyordu yoğurt çok severek yiyor ama tatlı şeyleri çok sevmiyordu market yoğurtlarını sevmiyor bebeğim kendime mayalıyorum içine çay kaşığının ucuyla şeker atıyorum tatlanıyor daha güzel olduğunu düşünüyorum yoğurt ekşi gelmiş olabilir