olabilirolmayabilir Arkadaşlar bebek arabasını sattım da ana kucağı ve portbebe ile birlikte 3 koli toplamda. Bana ayrı bir kargo ücreti yansır mı? Mail attım cevap vermediler ? Bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi acilen 🥲
Deletedmom0099 olabilirolmayabilir ben beşik sattım. beşiği bir paket yorganlarını bir paket yaptım ikinci paketi almadılar 😥
Caresizzz olabilirolmayabilir 100 desiye kadar sabit ücret diye biliyorum. Hepsini ayrı ayrı ilanlarda satsaydınız keşke o zaman sizlik bir sıkıntı olmazdı. Sepetine ekleyip alanilirdi hepsini aynı anda
Cik olabilirolmayabilir tek ilan tek oaket olmalı canım ikikutuysa üst üste bantla istersen bilemedim 🤷🏻♀️ kargoya gitmeden ara sor istersen
Sumeyraas olabilirolmayabilir canım kargo almıyorsa sattığın kişiye yaz kabul etmiyorlar. İptal edip ayrı ayrı alsın. Her birine ayrı bi kod olur.
Selbiyavuz19 Ben ilk açtığım da orta boy paket kargosunu seçmiştim puzzle sattım kız bana küçük boyu seçer misiniz dedi bende bilmeden seçtim ilk kez kullanıyorum diye sonra benden ekstra kargo parası kestiiiii 🙄🙄🙄
Caresizzz olabilirolmayabilir 100 desiyi geçerse kabul etmeyenilirler bilgim yok pek. Dolapta mobilya satanlar vs var onşarı bulup soeun bence