1matmazell geçmiş olsun, pek bir bilgim yok ama ütüleme yapmanız ii olmuş. Bu arada her yeri mi kaşınıyor yoksa belli yerleri mi? Benim oglum da Bayadır kafasını, burnunu falan kaşıyor. Toz fırtınası var buralarda acaba ondan mı diyorum. Ben de aynı şekildeuim. Ama benim komple her yerim kaşınıyor açıkta kalan.