tazeanneeeee Kızlar bir hafta sonra rotavirüs için aşı olacağız fakat iki farklı aşı var rotateq ve rotarix. siz hangisini yaptırdınız doktorunuz hangisini önerdi acaba? içeriği aynı mı onu da bilmiyorum