Merhaba Anneler belki kendi tecrübemin bir anneye faydası olur. VE HER SEFERİNDE KENDİMİZE ŞUNU DİYELİM “ bu günler geçici sabırlı ol “ 🌺 45 günlük bebişim ilk çocuğum hiç kimse olmadan tecrübe ediyorum eşim dahil yanımda olmuyor cok yoğun . Fazlaca makaleler okuyorum akademik ve içgüdülerime güveniyorum gerçekten her bebek ayrı bence . Ama bazı püf noktalar BENZER . Ben 1 haftadır Akşam 9 da tüm evi karanlık yapıp son kez altını değiştirip saçını tarayıp yatağa bırakıyorum gazı da yoksa . Bazen aşırı ağlıyor ( eğer aşırı ağlarsa kucağınıza alıp geri sakinleşince yatağa koyun eğer aşırı ağlarken ! görmezden gelirseniz varlığını yok saymış olursunuz ) fakat normal ağlarsa hemen almayın kucağa hemen alırsanızda herşeyi hayatı boyunca size ağlayarak yaptırır. İlk günden beri asla sallamıyorum ( sallamak kısa süreli bayıltmak ve beyin kanamasına kadar ilerde epilepsiue kadar giden bir durum cok araştırdım ) . Yatağa şimdi koyduğum da kendi kendine uyuyor. Koyduğumda cok sabırlı davranıyorum ağlıyor sakinleştiriyorum geri koyuyorum . Asla panik telaş yapmyorum . Biraz daha ağlarsa defalarca koymama rağmen biraz daha doyuruyorum karnını direk gözleri kapanıyor. Gözleri kapanır gibi iken direk yatağına kıyuruorum ki kucağımda uyuya kalmasın yani yatağına konulduğunu bilsin . Defalarca bunu yapın bu işe yarayacak eğer şimdiden sabırlı olursanız bu gelecekte işinize yarar . Ama sallamak , müzik açarak uyutmak , çıt sesi çıkarmamak yetişkinlşkte bile sorun yaratır bebeğe . Sesli ortamda uyuyamaz uykusu hafif olur gibi gibi ….gayet sesli ortamda uyumaya alıştırdım …Gece ise hiç konuşmam gece kavramına şimdiden alıştırıyorum . Gündüz ise konuşurum kendisi ile . Yani ben bu düzeni şimdiden sabırla oturtuyorum . Bir anneye bile yararsa yazdıklarım ne mutlu bana:) sabırlı olun başarıcaz 🌺