Gizemkvnc valla ben bebeğime kan ilacı kullanmadım bacım. Zaten ek gıdaya yakındı biraz bekledim sonra hemen ek gıda girince her sabah düzenli olarak dut pekmezi yedirdim yedirdiklerime dikkat ettim 9.ayında yapılan kan tahlillerinde doktordan tebrik aldım . Bütün değerleri olması gerekenin bir tık üstündeymiş . Hani ilaç veriyolar ama onlarında yan etkileri var. Onları kullanmadan doğal yollarla da destekleyebiliriz bebeğimizi aslında.