9 aylık bebeğim var yaklaşık üç dört aydır oto koltuğu kullanıyoruz ve gerçekten çok seviyordu yolu izlemeyi vs uyumayı ama şuan mümkün değil oturtamıyoruz kendini resmen dikiyor Demir gibi bu zamanlarda ayağa kalkmaya çalışıyor üzerine basmaya çalışıyor onunla falan alakalı olabilir veya başka bir sebepten yardımcı olur musunuz ?