Kızım 30 aylık ve bugün çiş için tuvalet eğitimine başladık evden çalıştığım için kilot giydiremedim işerse temizleyemem sürekli kalkamam diye bezi taktım yine ve yarım saatte bir götürdüm lazımlığına hiç yapmadı yarım saat bekledi 15 dk bekledi hep bekledi ama yapmadı çünkü oyuncağıyla oynuyor çişe odaklanmıyor kaldırıyorum 10 dk sonra bezine çiş yapıp anne kaka diye fotosunu tutup koşuyor lazımlığa tabi bezde ki çişi görmek yine hüsran🤦🏻♀️ Napmalıyım bugün hep böyle yaptı lazımlığına hiç yapmadı sizin fikirlerinize ihtiyacım vaaaarrrrr