Arakadaşlar bebeğim 4 ay aşılarımı oldu bugün beş gün geçti ama sanki yıllar geçti uyku düzeni bozuldu eskiden emziği verirdim alınca uyurdu kendi emzik tutmuyor huysuzlaştı kucakta uyuyor gece hiç uyanmazdı doktora öı götürsem yoksa herkeste böyle mi yotub videoları çekiyordum önceden kendimi hiç vakti ayıramıyorum takipçilerimde şikayetlenmeye başladı yardımmm ne yapamalıyım