SeninAnnenBirMelektiYavrm sordum ekşi olurmuş uzun süre dayanmazmış bende dedim ki zaten ekşimik koy poşete at buzluğa hiç bişey olmaz dedim ben yıkamıyorum dedim çokta lezzetli oluyo sen vitaminini yıkıyosun bi güzel dedim aa biz çok sattık kızım dedi en sonunda tamam dedim