Bugün sabah dokuzda bir aylık aşımızı yaptırdık çok şükür bi ateşlenmemiz yok ama bu saatlerde uyanık kıpır kıpır olurdu arada uyanıyor onda da halsiz gibi sanki. Mama içti çok hareketli değil ve sonrasında hemen uyudu. Bu kadar uyuyan bi bebek olmadığı için farklı geldi normal mi? Erken doğdu ve ciğeri delindiği için 15 gün küvezde kaldı. Onun için biraz pimpirikleniyorum. Maruz görün lütfen