Bebeğim 4 ay 5 günlük. Geçen ay regl oldum ve sütüm bitti o bir hafta boyunca bebeğim de asla mama almadı aç aç ağladı :( aptamil vermiştim. Şimdi regl tarihim yaklaştı yine sütüm gitti. Ne yapacağımı şaşırdım. Geçtiğimiz günlerde apandist ameliyatı aniden olmak zorunda kaldığım için sağdığım sütler de bitti 😢 bebeği mama almayan var mı ne yaptınız?