Kizlar merhaba biz geçen hafta çarşamba günü 2 aylık asilarini olduk kolundan yapılan verem asisi ilk
3 gün hafif kizarikti şimdi hiç iz yok sağlık ocagindaki hemsiremiz nohut gibi şişebilir dedi ama bizde şuan iz bile yok sizin cocuklariniz nasıl geçirdi bu asiyi iz olursa asi iyi tutmuş felan diyenler var hiç duydunuz mu?