Demeteymenim Erken tabiki 4+ eğer kilo alımı azsa, doktor önerisi ile ek gıda başlayabilir deniyorsa başlatılır. O da karışım mamalar hazır kavanozlara değil. Sadece haşlanmış tek sebze, yoğurt, en son meyve olarak ayına uygun sebze meyve olarak.
Çünkü karışım olursa hangi sebzeye alerjisi olup olmadığını anlayamazsınız.
Ayrıca, bebeğiniz zaten tadım ayı ile geçecek. İlk zaman bir sebzeden yiyeceği 3 gün kuralı ile maksimum tatlı kaşığı kadar yiyecek günde bir kere sonra hepsini tadacak. Sonra da 7 ayda en fazla yiyeceği bir küçük çay bardağı yarısı,yarısından biraz fazla ek gida. Hala ana besin anne sütü yada formül mama olarak ilerleyecek. 👍🏻