Dün ilk kez bamya yedi 10 ay 7 günlük. Bugün 3 kez beyaza yakın krem rengi bi kaka yaptı. Ve gazı kötü koktu. Doktora yazdım. Kusma ve ateş yoksa sorun değil dedi. Yarına devam ederse haberleşelim dedi. Yani acaba bamyadan mı o renk oldu yoksa başka bişe mi anlamadım. Bamya yediren anneler sizlerde de böyle bişe oldu mu