Akıl verin anneler lütfen
Eşim çok üstüme geliyo bu çocuğu sen böyle yaptın 3 aylıkken tattırmadın hiç bişeyden iştahsız oldu diyip beni suçluyor
Tahlillerimiz herşeyimiz temiz sık sık doktorada götürüyoruz hiç bişeyi yok napıcam şaşırdım artık 2 yaşında kızım 😒