Arkadaşlar merhaba… 5 aylık bir kızım var. 4.ay atağından yeni çıktık derken uyku gerilemesi de biter inşallah düzeliriz derken diş çıktı başımıza bir de🥴 Resmen imdaattt diye bağırmak istiyorum avazım çıktığı kadar. Ne zormuş gerçekten yaa ne uyku var ne dur durak var, yüzü gülmüyor bebeğimin hep bi huysuz…😕😕 Sizler neler yaşıyorsunuz sevgili anneler neler yapmaya çalışıyorsunuz öneriler varsa da dinlerim çok mutlu olurum. 🙏🏻🤍