Rumuz_13 eğer mastit olsaydı mastit olup olmadığını anlardın çünkü çok çok belirgin belirtileri var benim süt kanalım tıkanmıştı tıkalı olan böyle kıpkırmızı ve şişti o kısım yanıyordu resmen. mastit ise bunların yanında komple ateş yapıyor bir gece 30 derece evimde üşüme krizine bile girdim tıkanıklıktan dolayı. senin yaşadığın muhtemelen dolumdan kaynaklanıyordur her ihtimale karşı duştayken sıcak suyun altında masaj yap bebeğin memedeki sütü bitiremiyorsa sağ mutlaka çok çok zor bir şey çünkü