1.5 aylığız iki gündür bebeğimin eli ve ayağının çok üşüdüğünü yani soguk olduğunu farkettim ..vücudu iyi aslında sıkıntı yok ama bu durum için doktora gitmeli miyim sizce ? Ayrıca takviye olarak d vit kullanıyoruz ve gaz damlası ..başka bi takviye olmalı mı sizce ?eksik bir şey var mı tereddütteyim