Elisaaaahanimm Bebeğim 1,5 aylık aksam 5den gece 11e kadar hep huzursuz ve uyumuyor huysuz sürekli ağlıyor ayakta gezdiriyoruz şekilden şekile sokuyoruz sussun aglamasin diye acaba niye böyle yapıyordur başına gelen var mi
tazeanneeeee Elisaaaahanimm benim de bebeğim bu saatlerde çıldırırcasına ağlıyor maalesef. kolik bir bebek ve her zaman ıkınıyor her zaman gazı var bazen ıkınmaktan uyuyamıyor uykudan uyanıyor. mosmor oluyor evladım. gaz damlaları kullanıyoruz fakat faydası yok. bu bir süreç en erken 3. ayda biter diyorlar 50 günlüğüz sabırla bekliyorum o günleri. benim bebeğime banyo sonrası kundak çok iyi geliyor sakinleştiriyor. bir de beyaz gürültü açıyorum kundakla uyuturken huzurlu bir şekilde uyuyor. uyanınca da krizi geçmiş oluyor. siz de yarım kundak deneyebilirsiniz sakinleşiyorlar genelde.