Nsnsnan Merhabalar bebeğim 2 aylık uyanır uyanmaz ağlıyor ve hemen emziriyorum susuyor ama emzirme bitince yine ağlıyor sadece emzirirken susuyor .Kucakta durmayı hiç sevmiyor etrafa bakmaktan nefret ediyor neden acaba ?