Rainnn Annesininprensesi Hadi gözünüz aydın 😀 Birde ben olsaydım çok sinir basıyor bana ya olamadığımdan galiba herşeye sinirleniyorum 😶
Annesininprensesi Rainnn teşekkür edrim😊Aynen bende öyleyim doğumdan itibaren bi sinir bi stres inşallah geçer artık🙄
Annesininprensesi ZeynepAdam gerçekten zor baya şişkinlik yapıyor 😐inşallah en kısa zamanda olursunuz
ZeynepAdam Annesininprensesi kendimi sismis balon gibi hissediyorum olunca piiisss diye incem sanirim. 5 kilo verdim o bile etkiki sekilde belli olmuyor sislikten :(
Annesirintugceuzun Annesininprensesi Valla yorgunluktan stresten kendi kendine gitti herhalde. Gerçekten özel olarak uğraşmadım. 🤷🏻♀️😁