canım ben molfix pure soft kullandım ilk 2 ay fakat hep taşırıyordu ama erkek bebeklerin ilk zamanlarında sanırım sorun var herkeste böyleydi:)
Ama premium care geçince çok rahatladım evet oldukça fiyat farkı var ama gerçekten üst baş değiştirmekten kurtuldum
Belki ilk aylar diye öyleydi bilmiyorum ama güzel bir bez bence molfix pure soft taşırma yapmazsa