güzel anneler ve tatlış bebişlerine kocaman merhabalar🤗
soruma geçersek bebişleriniz kaç aylık ve onlarla oyun - aktivite neler yapıyorsunuz?
çıngırak, resimli kitaplar, oyun halısı, zeka kartları vs neler kullanıyorsunuz?
kızım 3 buçuk aylık ona uygun oyun - aktivite önerileriniz neler?
herkese teşekkür ederim şimdiden 😊