Kızlar 2 ay 23 günlük oğlum. Gün içinde karnını doyurduktan sonra biraz da oyalandıktan sonra sürekli uyutmaya çalışıyorum çünkü kucakta gezmek istiyor sürekli. Yalnızım çok yoruluyorum. Henüz oyuncaktan falan da anlamıyor ki önüne koyayım. Minderine koyuyorum ağlıyor, ana kucağına koyuyorum ağlıyor mecbur uyutuyorum çoğunlukla. Sizde böyle misiniz hata mı yapıyorum ? Tabi ilgileniyorum mutlaka beslemeden sonra yarım saat 1 saat balkona çıkıyoruz, yatırıyorum konuşuyorum onunla gülücükler saçıyoruz birlikte