Sgnnn Mavi1_ozdenir benim 180e kadar yükselmişti. Bende ölüm korkusu olmuştu kimisinde delirme korkusu oluyormuş.
Cennet-Eserr Mavi1_ozdenir anksiyete ve panik atağım var ölüm gibi bişey allahım yardımcısı olsun bu hastalıkla uğraşanın 1 haftadır düşük mg lık antidepresan kullanıyorum dünya varmış ya nefes alıyorum resmen
Mavi1_ozdenir Sgnnn benim de neden oldu bilmiyorum ama 207 ye kadar yukselmisti bende kalp krizi geciyorum zannettim
Sgnnn Mavi1_ozdenir ilk kez geçirdiyseniz geçirdiğiniz yere girmek istemeyebilirsiniz. Endişe etmeyin. Aslında herşey zihinsel. Ben ilk geçirdiğimde yatak odasında yatıyordum 1-2 hafta salonda yatmıştım. Sanki tekrar yaşayacakmışım gibi korkuyordum.