aysegul_13 Çocuğum hastanede yattı ilk 10 gün biberona alışmış sutumuz vwr çok şükür ama heni emmiyor ne yapabilirim
Irmakprensesinannesi aysegul_13 emme refleksi gelismemistir sutunuzu sağın verin hiç bisi olmaz her bebk emicek diye bisey yok rahat olun benim 2 aylkti emme ye başladığında wuan 10 ay 23 günlük 6 aylikyi mem yi birkamisti
aysegul_13 Irmakprensesinannesi bibronu çok güzel emiyor ama sahte emzigi de emiyor bunları emen refleksi vardır bence de göğüse alınmadığı için mi acaba ilk 10 gün 😔
Tugrafra aysegul_13 göğüs ucu biberon ucu gibi olduğu için onu tutar bizde başta meme reddi yaşamıştık biberon dan dolayı ben öyle verdim ara ara da uyku halinde göğüsümü verdim alıştı