Yasirhatice  Kızlar dün 39.5 ateş bugünde bu döküntüler doktor el agiz ayak hastalığı dedi geçiren var mı neler yaptınız kaç günde atlatabildiniz sürekli ağlıyor iştah yok her yeri aciyormus furicin ve hametan verdi doktor
Halimea Yasirhatice cok gecmiş olsun cnm benimde 2 oglum oldu , suya mı girdi yavrunuz , yada birinden bulaşmıştır . 4 gün once benim yavrularımda oldu . Ama suan kabuk tutu . Doktorunuzun verdigi kremi ve ilacları sürün gecer.
ikircikli_kircicegim Yasirhatice benim kızım da 3 yaşında hastanede kapmıştı. Ateş olmustu arkasından doküntüler. Ama biz hafif gecirmistik. Çok ağır geçirenler oluyormuş. Dokuntuler için silverdin diye bir krem vermişti bur de zinko surup bağışıklığı yükseltiyor.
Sumeyyebaglan Katı beslememeye çalışın. Bu dönemi çorbayla geçirin ağzındada yara varsa yemede zorlanır. Bol bol bağışıklığını güçlendirici besinler tükettirin özellikle c vitamini. Zaten bi ilacı yok bu hastalığın 10 güne falan geçer muhtemelen.
Yasirhatice Sumeyyebaglan evet doktor öyle dedi bir ilacı yokmuş ama ne bileyim bu kaşıntıları rahatlatacak birşey yok mu acaba verdiği kremleri de sürüyorum ama pek işe yaradigi söylenemez
Yasirhatice @“Halimea”#p21213072sagol canm hayır hiç havuza suya sokmadim parka götürmüştüm orda bulaştı sanırım çok zormuş sürekli ağlıyor
Halimea Yasirhatice buyuk ihtimal ordan yayılmıştır ,birseyde yemiyolar ağlıyolar sürekli ,Rabbim yardımcınız olsun cnm benim .
Tottikim 1 yasindaki oglumda oldu ateslendi ertesi gun vicudunda komple cikti sanirim salgin var. Yemek yediremiyorum surekli agliyor bize hic bisey vermediler ilac olarak. Su cicegi sanmistik ama doktor el ayak agiz hastaligi dedi
Sumeyyebaglan Yasirhatice ya banada doktor antibiyotik bi krem vermişti almadım inanın adınıda hatırlamıyorum gerek duymadım hemen atlattık çünkü ateşte olmadı bizde umarım çözüm bulursunuz😓
Halimea Yasirhatice sür cnm benim doktorum önermişti . Dikkat edin cnm hamile ve 5 yaş alt cocukların yanına götürmeyin bulaşıcıymış doktorum söylemisti ,biz 1 haftadır evdeyiz.😿
Yasirhatice Sumeyyebaglan umarım hiç bir şey yapamamak çok kötü ne yiyor ne içiyor sürekli aciyo diye ağlıyor gece gündüz
Halimea Yasirhatice Rica ederim cnm benim 🤗 cok gecmiş olsun ates 2 gun suruyo, yaralarda en fazla 1 hafta .