İnterneti boşverin orda 1 saat sonra öleceğiniz yazar.benim oğlumunda doğumda kontrol eden doktor TSH yuksekligi var zihinsel engelli olabilir dedi el kadar bebekle gözümün yaşıyla benim doktor doktor gezmeme sebep oldu.ne anneligimi ne lohusalıgimi bildim.en sonunda bir doktor bulduk herşeyi anlattım o da üzülmemem gerektiğini anneden geçen hormonlar yüzünden bazen TSH in yüksek çıktığını söyledi.40i çıkana kadar çok yüksek ihtimalle durum düzelir düzelmezse 3 yaşına kadar ilaç kullanımına başlarız yok öyle zihinsel engel falan dedi.40 günlükken kalça USG si ile tekrar bir troid tahlili istedi gayet normal çıktı sonra 3 6 9 ve 12.ayda tekrar yaptırdı ve herşey olması gerektiği gibiydi hict ilaç kullanmadık ogluma